søndag 27. mai 2007

Openshow i Pinsen



Denne helgen har jeg vært på staffenes Openshow på Sandgrunn camping. Dette var min aller første utstilling og jeg fikk 5. plass i min gruppe (hannhund 6-9 mnd). Jeg synes det var veldig gøy, spesielt fordi det var så mange å leke med, men det ble litt mye venting, så jeg underholdt alle tilskuerene med sang! Jeg var faktisk ganske flink. Hele kullet mitt var her, Frøya, Nikki og Bob, Det var veldig gøy å hilse på alle sammen igjen, selv om det ble litt krangling - søskenkjærlighet. Mamman min, Cleo, var også der, men hun kjeftet en del så jeg holdt meg på trygg avstand. Jeg møtte også en tispe fra kullet før mitt som heter Dina, hun var en skikkelig heit bitch. Jeg gleder meg allerede til neste år da jeg kan hilse på alle mine artsfrender igjen.

Ingen kommentarer: