søndag 15. april 2007

Jeg gjør som jeg vil!


Jeg har nå bestemt meg for at mamma og pappa ikke vet hva som er best for meg, det vet jeg best selv og gjør derfor som jeg vil. Jeg tror ikke de er helt enig med meg, men det bryr jeg meg ingen ting om! Det hender jo selvfølgelig at jeg lar de få viljen sin på første forsøk, men det er bare for husfredens skyld. Har hørt noen rykter om trassalder, men det vet jeg ingen ting om...
Jeg lever nå etter følgende selvvalgte regler:
1. Legg deg i sofaen når ingen ser på, da er det ikke sikkert noen ser at du ligger der
2. Legg godis i sengen til mamma og pappa, de vil sikkert ha et bein før de legger seg
3. Hvis noen roper på deg - gjør deg usynlig
4. Selv om noen påstår de gjør noe for ditt beste - protester
5. Du er uskyldig til det motsatte er bevist
6. Blir du tatt på fersk gjerning gjør noe søtt
7. Prøv å klatre opp på benken for å finne mer mat
8. Alt som er tilgjengelig for deg er ditt og du kan gjøre hva du vil med det, gjerne gjemme det til en senere anledning
9. Beskytt familien din mot fare (støvsuger, mopp, støvkost, tv-lyder...)
10. SPIS (!) du vet ikke når neste gang blir

Ingen kommentarer: